Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení pracovní pozice „referent/ka vymáhání daňových pohledávek“ oddělení rozpočtu a vymáhání daňových pohledávek Finanční odbor Městského úřadu Kolín | mukolin.cz

jazyk cz jazyk en jazyk de
 

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení pracovní pozice „referent/ka vymáhání daňových pohledávek“ oddělení rozpočtu a vymáhání daňových pohledávek Finanční odbor Městského úřadu Kolín

Město Kolín zastoupené tajemnicí Městského úřadu Kolín v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, vyhlašuje dne 09.07.2019 výběrové řízení na obsazení pracovní pozice „referent/ka vymáhání daňových pohledávek“ oddělení rozpočtu a vymáhání daňových pohledávek Finančního odboru Městského úřadu Kolín.
08.07.2019 15:35
Počet zhlédnutí: 237
PDF E-mail Print

Předpokládaný termín nástupu: 01.09.2019, případně dle dohody

Pracovní poměr: na dobu neurčitou

Místo výkonu práce: MěÚ Kolín

Počet volných pracovních míst: 1

 

Obecná charakteristika pozice:

Evidence, správa a vymáhání daňových pohledávek.

 

 

Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (8. platová třída + příplatky dle příslušného nařízení vlády).

 

Nabízíme:

  • zaměstnanecké benefity, např. flexibilní začátek/konec pracovní doby, dovolená 5 týdnů, příspěvek na vzdělávání, 3 dny zdravotního volna (sickdays)
  • možnost získat cenné zkušenosti v několika oblastech veřejné správy
  • zázemí otevřeného moderního úřadu

 

Uchazeč musí splňovat:

  • min. střední vzdělání s maturitní zkouškou (ekonomického směru),
  • výhodou znalost prostředí veřejné správy,
  • výhodou zkušenosti na obdobné pracovní pozici,
  • výhodou zkouška odborné způsobilosti dle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků vztahující se k vykonávané činnosti,
  • schopnost analyticky a koncepčně myslet,
  • základní orientace v uvedených zákonech v platném znění – č. 128/2000 Sb., o obcích, č. 563/1991 o účetnictví, č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, č. 280/2009 Sb. – daňový řád
  • znalost práce na PC,
  • dobré organizační a komunikační schopnosti,
  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilita,

 

1. Předpoklady stanovené § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:

  • je státním občanem České republiky, případně cizím státním občanem, který má v ČR trvalý pobyt,
  • dosáhl věku 18 let,
  • je způsobilý k právním úkonům,
  • je znalý jednacího jazyka,
  • je bezúhonný, tj. nebyl pravomocně odsouzen (§ 4 odst. 2 zák. č. 312/2002 Sb.):
  • pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo
  • pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy,

 

 

2.  Požadavky zaměstnavatele:

 

 

Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti:

(ke stažení na http://www.mukolin.cz/cz/obcan/pracovni-prilezitosti/)

 

  1. jméno, příjmení, titul,
  2. datum a místo narození,
  3. státní příslušnost,
  4. místo trvalého pobytu,
  5. kontaktní adresu, pokud není shodná s místem trvalého pobytu uchazeče,
  6. číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana,
  7. telefon, e-mail,
  8. datum a podpis.

 

K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy následující doklady:

 

  1. životopis s uvedením výstižných charakteristik dosavadních zaměstnání, znalostí, zkušeností a dovedností uvedených v požadavcích zaměstnavatele,
  2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů též obdobný doklad dosvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se čestným prohlášením,
  3. úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
  4. úředně ověřená kopie osvědčení zvláštní odborné způsobilosti dle zák. č. 312/2002 Sb., pokud jej uchazeč získal,
  5. prohlášení o zpracování os. údajů pro účely daného výběrového řízení (nevyžaduje se, pokud je prohlášení součástí přihlášky),

 

 

Místo, způsob a lhůta podání přihlášky:

  1. poštou na adresu: Městský úřad Kolín, Kancelář úřadu, Karlovo nám. 78, 280 12 Kolín I (obálka musí být označena "VŘ referent/ka vymáhání daňových pohledávek FO – neotvírat"), podací razítko nejpozději s datem 29.07.2019 nebo
  2. osobně do podatelny Městského úřadu Kolín, Karlovo nám. 78, 280 12 Kolín I, (obálka musí být označena "VŘ referent/ka vymáhání daňových poheldávek FO – neotvírat"), nejpozději do 29.07.2019 do 17:00 hod.

 

 

Vyhlašovatel má právo výběrové řízení kdykoliv zrušit bez udání důvodu.

 

Petra Kučerová
Volná pracovní místa

Přílohy

VŘ referent vymáhání dańových pohledávek (1,0 MB)